vrijdag 17 maart 2017

Nieuwetijds ondernemen


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9wlbbPO7DCH4WrDFtaIRrMV4bu07nCsvkRcqJBU9OATpRJ3gnpqnU4hC4NGQsuN2FD0CI7T3Zgv5lx25e8_vQoo379oa6jt-4mAq0MY8b6g8S7GuOANdHxiaJWf6ZZj0-Pmr4gRAQCY3j/s1600/logo+groot+Syl+%255B109461%255D.JPG 

De Nieuwe Tijd

We leven in een bijzondere periode van krachtige transformatie en ontwikkelingen op diverse levensgebieden. 

De Nieuwetijdse energie is voelbaar, meer dan ooit wil de levenskracht stromen en tot bloei komen en heeft daar alle potentie toe. Ik stimuleer deze doorstroming en bewustwording, en help mensen en projecten bij het verwezenlijken van wensen, kwaliteit en passie, en richt me op verbinding, synergie en innovatie.



Geboorte en Leven in deze wereld

Geboorte in figuurlijke en letterlijke zin. Het gaat om anders denken, om ontwaken, bewustwording en transformatie; … Nieuw leven.
 
Tegelijk gaat het om geboren worden in deze tijd, onze kinderen, de wijsheid, de verbinding met de Bron waar zij zo krachtig in zijn. Wat hebben zij te vertellen? Hoe kunnen wij van hen leren? En hoe kunnen we hen geven wat zij nodig hebben, als ouders en als samenleving?







Vormgeven en Manifesteren van Wensen

Ik zet me in voor nieuwe bedrijfsvoeringen, onderzoek en projecten, en stimuleer vernieuwing. Mijn focus ligt op welzijn, - Feel Good - met als resultaat het komen tot verheffende creaties. Ik help organisaties en bedrijven werkelijk floreren met een welzijnsconcept dat gericht is op het geheel; en ondersteun en initieer mede onderzoek en projecten die werkelijk verschil maken …