zaterdag 21 januari 2017

Broedplaatsen (deel 3)


Integreren "eigen ding" en samenwerking


Met mijn werk ondersteun ik creatieve en innovatieve initiatieven. Samen onderzoeken we bijvoorbeeld jouw mogelijkheden en kansen om vanuit het eigen vakgebied een (betere) samenwerking met anderen aan te gaan, hiervan de meerwaarde te ontdekken en het contact te versterken. 

Tegelijk is de focus op het eigen werk van belang. Het mooie is dat deze juist groeit binnen een open sfeer van verbinding. Mensen komen tot bloei wanneer ze deel uitmaken van een groter verband en zich gevoed en gesteund weten. Het eigen werk gaat er aldus op vooruit! 



Feel Good Projecten

Ik noem deze nieuwe oriĆ«ntatie van het werken in de Nieuwe Tijd: “Feel Good“. En ik heb het over Feel Good Projecten, want waar draait het uiteindelijk om? Waar doen we alles nou voor?... Inderdaad: om ons goed te voelen! 

Voortdurend zijn we gericht op welzijn en geluk, voor onszelf en voor het geheel, in allerlei opzichten en op diverse manieren. Dit weten is al een ingang tot samenwerking! 

Veel (werk-)plezier!




Ode aan de Broedplaats
Lees verder over o.a. mijn persoonlijke ervaringen met Broedplaatsen en het Werken in de Nieuwe Tijd op mijn Facebookpagina.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten